A Battlestate Games évtizedes fejlesztés után végre elérte az 1.0-s verziót az Escape from Tarkov-val, ami hatalmas mérföldkő a kivonásos lövöldék világában. Ezzel a frissítéssel a játékosok előtt megnyílt a lehetőség, hogy végigvigyék a kampányt és ténylegesen "elmeneküljenek" a címadó városból, ami eddig lehetetlen volt. Ez a régóta várt esemény jelentős izgalmat váltott ki a hardcore rajongók körében, akik évek óta várják, hogy befejezzék a könyörtelen túlélő kalandot. Azonban az örömbe egy meglepő és drámai megkötés vegyül, különösen azok számára, akik nagyobb csapatban merészkednek a végjátékba.
A végjáték egyik legmegdöbbentőbb szabálya szerint ugyanis csupán három játékos menekülhet el egyszerre a Tarkovból, még akkor is, ha egy nagyobb, négyfős csapat vág neki a kihívásnak. Ez a váratlan fordulat azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor egy négytagú baráti társaság elérné a kampány végét, valakinek fel kell áldoznia magát, vagy meg kell hozni a nehéz döntést, ki maradjon hátra. Ez a könyörtelen mechanika garantálja a feszült pillanatokat és a morális dilemmákat, amelyek mélyen beégnek a játékosok emlékezetébe. Az Escape from Tarkov ezzel a húzással nem csupán egy lövöldözős játék marad, hanem egy pszichológiai kísérlet is, ahol a barátságok és a túlélési ösztön kerül próbára a drámai végkifejlet előtt.

13 órával ezelőtt
5

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·