1 vélemény a Silksongról: A Hell is Us rendezője ridegnek ítéli a megjelenést!

2 héttel ezelőtt 24

A gaming világot felkavarta Jonathan Jacques-Belletête, a Hell is Us című játék kreatív igazgatójának legutóbbi kijelentése a Friends Per Second podcastben. Belletête egyenesen ridegnek nevezte a Hollow Knight: Silksong megjelenését övező kommunikációt és általános helyzetet. Ez a vélemény különösen súlyos, mivel a Silksong az egyik leginkább várt indie játék, melynek rajongói már évek óta tűkön ülve várják a megjelenési dátumot. Egy másik fejlesztő szájából elhangzó kritika rávilágít a játékiparban uralkodó nyomásra és a kommunikációs kihívásokra. A Hell is Us fejlesztője így nem csupán személyes érzéseit osztotta meg, hanem egy tágabb iparági problémára is felhívta a figyelmet.

A „rideg” megjegyzés valószínűleg a Team Cherry, a Silksong fejlesztőinek rendkívül szűkszavú kommunikációjára és a hosszúra nyúló, bizonytalan fejlesztési időszakra utal. A rajongók többször is csalódottak voltak a halasztások és az új információk hiánya miatt, ami egyre nagyobb feszültséget generált a közösségben. Belletête kritikája azt is sugallja, hogy a modern játékfejlesztésben a marketing és a közösségi menedzsment legalább olyan fontos, mint maga a játék minősége. Ez a nyílt véleménynyilvánítás feltehetően további vitákat generál majd a játékfejlesztők közötti kommunikációról és a játékosok elvárásainak kezeléséről. Az eset rávilágít arra, hogy még a legígéretesebb címek esetében is elengedhetetlen az átlátható és rendszeres tájékoztatás a siker érdekében.

Olvasd el a teljes "Ridegnek nevezte a Hell is Us rendezője a Silksong megjelenését" cikket a Gamekapocs.hu-n