A Battlefield 6 indulásakor a játékosok komoly aggodalmukat fejezték ki a többjátékos pályák méretével kapcsolatban. Sokan úgy érezték, hogy az eredeti térképek nem nyújtják azt a hatalmas, nyitott élményt, amit a korábbi Battlefield játékoktól megszoktak. Ez a panasz különösen éles volt, mivel a széria mindig is a nagyszabású, taktikus csatákról volt híres. Szerencsére a fejlesztők meghallották a visszajelzéseket, és a játék vezető producere megnyugtatta a közösséget, hogy úton van a kiterjedt csataterek utánpótlása.
Ezek az új, nagyobb sandbox pályák ígéretet tesznek arra, hogy a Battlefield 6 visszatér a gyökereihez, ahol a játékosok szabadon mozoghatnak és változatos stratégiákat próbálhatnak ki. A bejelentés szerint nem csak a térképek mérete nő, hanem a botok is jelentős szerepet kapnak a csatatereken. Ez a lépés lehetővé teszi, hogy a játékosok akkor is élvezhessék a nagyszabású ütközeteket, ha éppen nincs elegendő emberi ellenfél, vagy ha inkább egy rugalmasabb, kevésbé kompetitív élményre vágynak. A fejlesztők célja, hogy a botokkal kiegészített hatalmas pályák új dimenziót nyissanak meg, és garantálják, hogy a Battlefield 6 élménye minden eddiginél gazdagabb és változatosabb legyen.

2 héttel ezelőtt
19

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·