A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 fejlesztéséért felelős The Chinese Room stúdió társalapítója, Dan Pinchbeck nemrég őszinte vallomást tett a játékkal kapcsolatban. Elmondása szerint a csapat egyszerűen nem volt felkészülve egy ilyen hatalmas és elvárásokkal teli projekt megvalósítására. Kifogásolták az elégtelen időt és a szűkös költségvetést, amelyek kritikus hiányosságokat eredményeztek a fejlesztési folyamatban. Ezek a tényezők vezettek ahhoz, hogy megpróbálták meggyőzni a kiadót, a Paradox Interactive-ot, hogy a játék ne a legendás Bloodlines 2 címen jelenjen meg, elkerülve a közvetlen összehasonlítást az előddel.
Ez a megdöbbentő beismerés rávilágít arra, hogy milyen óriási nyomás nehezedik egy szeretett kultjáték folytatására. A stúdió nyíltan elismerte, hogy a a Bloodlines 2 projekt mérete és a vele járó elvárások meghaladták a rendelkezésükre álló erőforrásokat, ami komoly aggodalmakat vet fel a végső termék minőségével kapcsolatban. Egy ilyen kaliberű cím, mint a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, különösen érzékeny a fejlesztési nehézségekre, hiszen a rajongók rendkívül magas mércét állítanak fel az első rész árnyékában. Remélhetőleg a kiadó és a fejlesztőcsapat képes lesz kezelni ezeket a kihívásokat, és egy méltó folytatást szállítani, amely megfelel a játékosok várakozásainak a hosszú és rögös fejlesztési út után.

4 nappal ezelőtt
13

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·