Botrány! Pokémonnal kampányol az USA Belbiztonsági Minisztériuma?

1 héttel ezelőtt 17

Az Egyesült Államok Belbiztonsági Minisztériuma (DHS) egy rendkívül szokatlan módon próbálja népszerűsíteni az ICE (Bevándorlási és Vámügyi Hivatal) munkáját. Nemrégiben egy videót tettek közzé az X közösségi média platformon, amely a '90-es évek ikonikus Pokémon anime sorozatának felismerhető dallamára épül. Ez a meglepő marketingfogás azonnal felkeltette a figyelmet, hiszen kevesen számítottak volna ilyen kreatív, mégis megkérdőjelezhető megközelítésre egy komoly kormányzati szervtől. A cél az volt, hogy fiatalosabb, emészthetőbb formában mutassák be az ICE tevékenységét, azonban a választott téma sokaknál visszatetszést váltott ki.

A Belbiztonsági Minisztérium valószínűleg a fiatalabb generációk elérését és a tartalom vírusként való terjedését célozta meg ezzel a merész marketingstratégiával. Azonban a döntés, hogy egy olyan intézmény, mint az ICE, amely gyakran komoly emberi jogi kérdésekkel és bevándorlási vitákkal szembesül, egy gyerekműsor elemeit használja, azonnal heves kritikákat váltott ki. Sokak szerint ez a megközelítés trivializálja az ügynökség munkájának súlyosságát és komolytalanná teszi a kormányzati kommunikációt. A közösségi média felületein gyorsan terjedt a felháborodás, rátapintva arra a kényes pontra, hogy hol húzódik a határ a kreatív reklám és a felelőtlen tájékoztatás között egy ilyen érzékeny témában.

Olvasd el a teljes "Az Egyesült Államok Belbiztonsági Minisztériuma Pokémon témájú dalt és képeket használ egy ICE promócióban" cikket a Gamekapocs.hu-n