Hónapok óta csend honol az új Tomb Raider-játék körül, ami sok rajongót aggodalommal töltött el. Bennfentes információk szerint azonban nem a projekt leállása vagy nehézségek állnak a hallgatás mögött, hanem egy alapos átdolgozás. A Crystal Dynamics stúdió állítólag azért vette kezelésbe a fejlesztést, hogy a karakterek, különösen Lara Croft mélységét és érettségét jelentősen fejlessze. Ez a drasztikus lépés arra utal, hogy a fejlesztők egy sokkal kifinomultabb és komplexebb narratívát céloznak meg, messze túlmutatva a korábbi kalandokon.
Ez az új irány egy érett, karrierje csúcsán lévő Lara Croftot ígér, aki már nem a túlélésért küzdő újonc, hanem egy tapasztalt, magabiztos régész-kalandor. A pletykák szerint Lara Croft legújabb megtestesülése a korábbi trilógia eseményeire épít, de annál sokkal mélyebbre ás a karakter pszichéjében és motivációiban. Ez a változás izgalmas lehetőségeket rejt magában a történetmesélés és a játékmenet szempontjából egyaránt, hiszen egy profi kincsvadász más kihívásokkal nézhet szembe. A rajongók nagy izgalommal várják, hogy a Crystal Dynamics miként valósítja meg ezt a víziót, és milyen új kalandokba sodorja Lara Croftot a franchise következő fejezetében.

2 nappal ezelőtt
5

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·