A közelgő Fantasztikus Négyes film főszereplői egy különleges promóciós eseményen vettek részt Ausztráliában, ahol bepillantást engedtek a rajongóknak a kulisszák mögé. A nagy médiafelhajtás és interjúk közepette a stáb meglepő módon egy híres helyi YouTuber, Loserfruit vendége volt. A népszerű tartalomgyártó, aki maga is nagy Marvel-rajongó, bevezette a színészeket a Marvel Rivals című, izgalmas új játék világába. Különösen izgalmas pillanat volt, amikor mindenki kipróbálhatta a saját, a filmben megformált karakterének digitális változatát.
Ez a nem mindennapi találkozó nemcsak szórakoztató volt a résztvevők számára, hanem kiváló reklámot is jelentett mind a film, mind a játék számára. A Marvel Rivals, mint csapat alapú PvP játék, tökéletes platformot nyújtott a színészeknek, hogy megmutassák, mennyire azonosulnak karaktereikkel már most. A rajongók számára ez a fajta autentikus interakció erősíti a kötődést a franchise-hoz és növeli a várakozást a film bemutatója előtt. Az ilyen innovatív promóciós lépések kulcsfontosságúak a modern filmes marketingben, hiszen közvetlen és emlékezetes élményt nyújtanak a közönségnek.