A Black Thunder névre hallgató X-felhasználó nemrégiben egy lenyűgöző összehasonlítást tett közzé a közösségi médiában, amely azonnal bejárta az internetet. Ez az összehasonlítás a Santa Monica Studio által fejlesztett 2018-as God of War egyik legikonikusabb harcjelenetét eleveníti fel egy teljesen új kontextusban. Úgy tűnik, hogy egy indiai animátor rendkívüli módon kedveli Kratos és Atreus kalandjait, hiszen munkájában kísértetiesen hasonló elemek köszönnek vissza. A részletes elemzés rámutatott, hogy az animátor szinte képkockáról képkockára adaptált bizonyos mozdulatokat és kameraállásokat a népszerű játékból, ezzel tisztelegve a forrásmű előtt.
Ez a felfedezés nem csupán szórakoztató, hanem rávilágít a videójátékok globális kulturális hatására és arra is, hogy mennyire inspirálóak tudnak lenni a vizuális alkotók számára. A 2018-as God of War játékot már a megjelenésekor is a kiváló animációjáért és rendezéséért dicsérték, különösen az emlékezetes boss harcokat. Az, hogy egy indiai alkotó ennyire részletesen merített belőle, bizonyítja a Santa Monica Studio művészi munkájának időtálló értékét. Ez az eset remek példa arra, hogyan él tovább egy ikonikus pillanat a digitális művészetben, és milyen mélyen gyökerezik a játék a rajongók, illetve az alkotók kollektív tudatában.

1 héttel ezelőtt
17

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·