Hakan Abrak, az IO Interactive CEO-ja: Ezért örül a GTA VI csúszásának

4 nappal ezelőtt 11

Hakan Abrak, az IO Interactive vezérigazgatója és fejlesztőcsapata egyöntetűen megkönnyebbülten vette tudomásul a várva várt Grand Theft Auto VI megjelenési dátumának csúszását. A dán stúdió, amely olyan sikerszériákat jegyez, mint a Hitman és jelenleg a Project 007-en dolgozik, így elkerülheti a közvetlen versenyhelyzetet a Rockstar Games valaha volt legnagyobb címével. A GTA VI megjelenése ugyanis garantáltan minden más játékot a háttérbe szorítana egy adott időszakban, hatalmas kihívást jelentve bármely más stúdiónak a figyelem elnyerésében. Ez a halasztás tehát értékes időt és teret biztosít az IO Interactive számára, hogy saját projektjeikre fókuszáljanak anélkül, hogy azonnal egy gigászi rivális árnyékában kellene megjelenniük.

Abrak azonban nem csupán a saját stúdiója szempontjából látja pozitívan a helyzetet; a Grand Theft Auto VI végső megjelenése szerinte az egész játékiparnak jót fog tenni. A CEO úgy véli, hogy egy ekkora kaliberű, minőségi játék új mércét állít fel, inspirálva ezzel a többi fejlesztőt is a kiválóságra és az innovációra. Emellett a GTA VI hatalmas vonzereje új játékosok millióit vonzza majd be a piacra, akik idővel más címek iránt is érdeklődni fognak, szélesítve ezzel a teljes gamer bázist. Ez a jelenség hosszú távon mindenki számára előnyös, hiszen a megnövekedett érdeklődés és a magasra tett léc dinamikusabbá és kreatívabbá teszi a játékfejlesztés világát.

Olvasd el a teljes "Az IO Interactive CEO-ja örül a GTA VI csúszásának" cikket a Gamekapocs.hu-n