Hideo Kojima Physint: Elmosódó határok film és játék között?

2 nappal ezelőtt 10

Hideo Kojima, a legendás japán fejlesztőművész, az Ananweb magazinnak adott exkluzív interjújában nemcsak az OD nevű projektjéről, hanem a Physintről is izgalmas részleteket árult el. Kijelentése szerint a készülő taktikai kémjáték teljesen új szintre emeli a műfajt, ugyanis szándékosan elmossa a hagyományos határokat a film és a videojáték között. Ez a megközelítés egyébként nem meglepő Kojima munkásságát ismerve, hiszen korábbi játékai, mint a Metal Gear Solid sorozat vagy a Death Stranding is erős filmes elemekkel rendelkeztek. A Physint célja, hogy a játékosok olyan mélységű narratív élményt kapjanak, ami eddig csak a mozivásznon volt elképzelhető, miközben aktívan részt vesznek az események alakításában.

A „taktikai kémjáték” meghatározás önmagában is ígéretes, de a film és játék közötti átmenet egy teljesen egyedi interaktív élményt ígér a felhasználóknak. Ez a merész koncepció pontosan az, amiért a Physint „más tészta” lesz, mint bármelyik korábbi lopakodós akciójáték, amit Kojima valaha is készített, vagy akár csak megálmodott volna. Valószínűleg a játékmenetben is megjelenik majd a filmes dramaturgia, talán interaktív vágásokkal, filmszerű akciójelenetekkel és komplex karakterfejlődéssel, melyek mind a történetmesélést szolgálják. A rajongók már most izgatottan várják, hogy Hideo Kojima milyen újdonságokkal lepi meg őket, és hogyan valósítja meg ezt a rendkívül ambiciózus elképzelést egy igazi, modern videojáték formájában.

Olvasd el a teljes "Kojima álmában is tudna lopakodós akciójátékot készíteni, de a Physint más tészta" cikket a Gamekapocs.hu-n