Kingdom Come 2 designere a The Witcher 4 élén: 8 év tapasztalattal!

2 héttel ezelőtt 19

Karel Kolmann, a Kingdom Come: Deliverance sorozat elismert designere, jelentős karrierlépést tett, amely a játékipar figyelmét is felkeltette. Több mint nyolc évet töltött a Warhorse Studiosnál, ahol alapvetően a játékok írási és design feladataiért felelt, hozzájárulva a stúdió sikereihez. Ezen időszak alatt kulcsszerepet játszott az első Kingdom Come: Deliverance, majd a közelgő Kingdom Come: Deliverance II fejlesztésében is, mélyreható tapasztalatot szerezve a történelmi RPG-k világában. Most a neves CD Projekt RED-hez szerződött, ahol egy rendkívül fontos vezető küldetéstervezői pozíciót tölt majd be, ami komoly elismerés a szakmai tudására.

Ez a váltás különösen izgalmas a játékiparban, hiszen Kolmann tapasztalatait a The Witcher 4, azaz a „Project Polaris” fejlesztésébe fogja átültetni. A Warhorse Studiosnál szerzett mélyreható narratív és világépítési tudása, valamint a játékosok döntéseire épülő komplex küldetések tervezésében való jártassága felbecsülhetetlen értékű lehet a CD Projekt RED számára. A lengyel stúdió célja, hogy a következő Witcher játék felülmúlja elődeit, és Kolmann érkezése jelentősen hozzájárulhat ehhez a minőségi ugráshoz. A rajongók joggal reménykedhetnek abban, hogy a Kingdom Come: Deliverance II designere a The Witcher 4-ben is emlékezetes és mélyreható történeteket, valamint izgalmas küldetéseket fog teremteni.

Olvasd el a teljes "Deliverance II designere mostantól a The Witcher 4 vezető küldetéstervezője lett" cikket a Gamekapocs.hu-n