A Morbid Metal rajongóinak sajnos rossz hírrel kell szembesülniük: a várva várt early access, melyet eredetileg az őszre terveztek, ismét csúszik. A fejlesztők tájékoztatása szerint a demó után beérkezett rengeteg és rendkívül értékes visszajelzés alapos feldolgozása és integrálása több időt vesz igénybe, mint azt korábban gondolták. Ez a döntés azonban a játék minőségét szolgálja, hiszen a cél egy kiforrottabb és élvezetesebb élmény nyújtása a végleges kiadáskor. A csapat elkötelezett amellett, hogy minden apró részletet tökéletesítsen a játékosok visszajelzései alapján.
Az azonnali korai hozzáférés helyett a Morbid Metal fejlesztői egy sor kisebb, fókuszált playtestet szerveznek, amelyek célja a játék különböző aspektusainak alapos tesztelése. Ezek a próbakörök lehetőséget adnak a csapatnak, hogy a játékmenet, a balansz és a technikai részletek finomhangolását valós körülmények között végezzék el, mielőtt szélesebb körben elérhetővé válna a játék. Bár az egyes playtestek pontos dátumai egyelőre ismeretlenek, a rajongóknak érdemes figyelniük a hivatalos csatornákat az esetleges bejelentésekért. Ez a proaktív megközelítés garantálja, hogy a Morbid Metal végül egy olyan élményt nyújtson, ami méltó a rá fordított időhöz és a játékosok elvárásaihoz.