A Remedy Entertainment régóta várt multiplayer projektje, az FBC: Firebreak (melyről korábban Project Condor néven is hallhattunk, mint a Control univerzumának bővítése), idén nyáron látott napvilágot. Sajnos a kezdeti rajongói és kritikai fogadtatás már akkor is vegyes volt, ami nem ígért fényes jövőt a játéknak. Ennek ellenére a stúdió kitartóan reménykedett abban, hogy a későbbi frissítések és a közösségi visszajelzések alapján sikerül majd felrázni a játékot, és elérik a kitűzött pénzügyi célokat. Mostanra azonban egyértelművé vált, hogy a várakozások hiábavalók voltak: az FBC: Firebreak sajnos jelentős, milliós nagyságrendű veszteséget termelt a finn fejlesztőcsapatnak.
Ez a komoly pénzügyi kudarc nemcsak a játék jövőjét kérdőjelezi meg, hanem komoly hatással lehet a Remedy Entertainment stratégiájára és további projektjeire is. A fejlesztőknek most alaposan át kell gondolniuk, milyen tanulságokat vonhatnak le ebből a multis kísérletből, különösen, mivel a stúdió korábban főként narratív, single-player élményeiről volt híres, mint például a kritikusok által is elismert Control vagy az Alan Wake sorozat. A rajongók jogosan aggódhatnak, hogy mi lesz az FBC: Firebreak további támogatásával, vagy éppen azzal, hogy ez a tapasztalat befolyásolja-e a Remedy jövőbeli innovatív törekvéseit. Egy ilyen mértékű veszteség az iparágban komoly figyelmeztetés, és rávilágít arra, hogy még egy elismert stúdió sem garantált a sikerre egy telített és rendkívül kompetitív multiplayer piacon.