Screamer visszatér! Milestone: sebesség és túlélés az Eco-rendszerben.

2 héttel ezelőtt 21

A Milestone, a neves fejlesztőistálló, elhatározta, hogy feléleszti a DOS-korszak legendás versenyjátékát, a Screamert. Ez a bejelentés egyszerre váltott ki nosztalgiát és némi aggodalmat a rajongók körében, hiszen az új Screamer már nem pontosan az a játék lesz, amit hajdanán megszerettünk. Az eredeti Screamer a tiszta, adrenalinpumpáló sebességről és az arcade-versenyzés öröméről szólt, mely mélyen beírta magát a videojátékok történelmébe. Most azonban a fejlesztők egy merőben új irányt vettek, ígérve egy friss, mégis a gyökerekhez hű élményt.

A játékmenet központi eleme az újonnan bevezetett Eco-rendszer, amely gyökeresen megváltoztatja a klasszikus versenyzés dinamikáját. Ebben a rendszerben a játékosoknak két alapvető, de egymással szorosan összefüggő mérőszámra kell folyamatosan odafigyelniük: a nyers sebességre és a jármű, illetve a környezet épségére, azaz a túlélésre. Ez azt jelenti, hogy a puszta gyorsaság már nem garantálja a győzelmet; okos taktikázásra és a kockázatvállalás finom egyensúlyára lesz szükség a célba éréshez. A Milestone tehát egy mélyebb, stratégiaibb réteggel ruházza fel a Screamer-élményt, ahol a győztes az lesz, aki a legügyesebben lavíroz a végzetes ütközések és a lemaradás között.

Olvasd el a teljes "A sebesség a a túlélés között lavírozunk az új Screamerben" cikket a Gamekapocs.hu-n