A svéd Starbreeze stúdió hivatalosan is leállította a Project Baxter munkacímen futó, Dungeons & Dragons témájú kooperatív akciójátékának fejlesztését. Ez a váratlan döntés sok rajongót meglepett, hiszen a D&D univerzumában játszódó, izgalmasnak ígérkező projekt elvileg már 2025-ben megjelent volna. A fejlesztés leállítása valószínűleg stratégiai okokra vezethető vissza, ahol a stúdió a meglévő erőforrásait hatékonyabban kívánja felhasználni. Ez a lépés jelentős változást hoz a Starbreeze portfóliójában, és kérdéseket vet fel a jövőbeli D&D játékok piacán.
A Starbreeze ezzel a döntéssel egyértelműen a Payday franchise-ra, különösen a Payday 3-ra kívánja helyezni a hangsúlyt. A Payday sorozat mindig is a stúdió zászlóshajója volt, és az intenzívebb figyelem remélhetőleg stabilabb és sikeresebb jövőt biztosít a játéknak. A stúdió valószínűleg felismerte, hogy a korlátozott erőforrásokkal jobb egy bejáratott márkát erősíteni, mint egy új, bizonytalan projektbe fektetni. A Payday 3 rajongói így reménykedhetnek abban, hogy a játék a jövőben több frissítést, új tartalmat és stabilabb működést kap, ezzel is növelve a játékosbázist és a bevételeket. Ez a stratégiai átcsoportosítás kulcsfontosságú lehet a Starbreeze hosszú távú pénzügyi stabilitásának és növekedésének szempontjából.