A Tales-széria felújítási hullámának következő darabja egy máig PlayStation 3 exkluzív alkotás lett, amely hosszú idő után végre szélesebb közönséghez juthat el. A Tales of Xillia eredetileg 2011-ben jelent meg Japánban, és hamar a PS3 korszak egyik meghatározó JRPG-jévé vált, különleges történetével és harcrendszerével. A remaster ugyan sok dolgot modernizált, beleértve a felbontást és a képfrissítést, de a Tales of Xillia nem tagadhatja le a gyökereit, és ezzel együtt a korábbi generációra jellemző sajátosságait sem. Így a felújítás célja nem csupán a grafikai finomítás volt, hanem az is, hogy a játékélményt a mai elvárásokhoz igazítsa, miközben megőrzi az eredeti hangulatát.
Ez a kettős természet – a modernizáció és az eredeti gyökerek tisztelete – adja a Tales of Xillia Remastered tesztünk központi kérdését és kihívását. Miközben a fejlesztők igyekeztek optimalizálni a vizuális megjelenést és a teljesítményt, bizonyos mechanikák és a prezentáció stílusa mégis elárulják a játék korát. Például a karaktermodellek élesebbek lettek és a textúrák is javultak, de a korlátozott környezeti részletesség és az animációk bizonyos esetekben még emlékeztetnek a PS3-as korszakra. Végül is, a rajongók és az újonnan érkezők számára is fontos lesz megérteni, hogy ez egy klasszikus játék frissített köntösben, nem pedig egy alapjaitól újraépített remake, ami befolyásolja az általános játékélményt.

1 héttel ezelőtt
22

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·