Az AdHoc Studio veterán fejlesztői nemrég interjút adtak a Bloombergnek, melynek középpontjában a stúdió legújabb projektje, a Dispatch állt. A beszélgetés azonban mélyebbre hatolt, és a fejlesztők múltbéli munkáiról is szó esett, ami igen fájdalmas információkat tárt fel. Kiderült, hogy a Ubisoftnál eltöltött idő alatt egy régóta várt Splinter Cell játék fejlesztését kaszálhatták el. Ez a sokkoló hír rávilágít a kiadó belső döntéshozatali mechanizmusaira és a franchise jövőjét befolyásoló tényezőkre.
A fájdalmas igazság szerint az xDefiant lehetett az a projekt, ami miatt a Ubisoft háttérbe szorított, majd végül elkaszált egy új Splinter Cell játékot. Az AdHoc Studio veteránjai elmondták, hogy a cég erőforrásait és figyelmét az xDefiant fejlesztésére összpontosította, mely egy free-to-play arénalövöldözős cím. Ez a döntés azt jelentette, hogy egy ígéretes, de még be nem jelentett Splinter Cell projekt fejlesztését leállították, óriási csalódást okozva a sorozat rajongóinak. Az eset rávilágít a kiadó prioritásaira, miszerint egy népszerű, egyjátékos franchise helyett inkább az online, szolgáltatásalapú modelleket preferálják, ami hosszú távon komoly hatással lehet a Ubisoft portfóliójára.

1 héttel ezelőtt
23

Angol (US) ·
Magyar (HU) ·