Yoko Taro: Miért kaszálták el a Nier rendezőjének minden titkos játékát?

1 héttel ezelőtt 12

Yoko Taro neve összeforrt a Nier-játékokkal, melyek egyedi, filozófiai mélységű történeteikkel és rendhagyó játékmenetükkel azonnal belopták magukat a játékosok szívébe. A 2017-es Nier: Automata különösen nagy sikert aratott, világszerte milliókat nyűgözött le komplex narratívájával és emlékezetes karaktereivel. Azóta azonban a rajongók szomorkodva várják a fejlesztő következő nagy dobását, hiszen komolyabb, teljes értékű játék nem jelent meg a kezei közül. Most egy friss interjúban Yoko Taro végre fényt derített arra, mi is történt a háttérben az elmúlt években.

Az interjúból kiderült, hogy Yoko Taro valójában rendkívül aktív volt a Nier: Automata óta, számos új játékötleten és prototípuson dolgozott. Meglepő módon azonban ezeket a potenciális projekteket sorra elkaszálták különböző okokból, legyen szó belső döntésekről, financiális megfontolásokról vagy egyszerűen a kiadói stratégiák változásáról. Ez a tény sok rajongóban reményt ébreszt, hiszen azt mutatja, hogy a rendező kreatív energiája töretlen, csupán a megvalósítás útjába kerültek akadályok. Remélhetőleg a jövőben több szerencséje lesz, és láthatunk tőle új, egyedi játékokat, amelyek a Nier-sorozat szellemiségében születnek meg.

Olvasd el a teljes "A Nier-játékok rendezője a háttérben is dolgozik, csupán eddig mindent elkaszáltak" cikket a Gamekapocs.hu-n